Centrala virtuala Custom PBX

Custom PBX este o centrala telefonica ce se afla gazduita in cloud-ul ClickPhone care nu imparte resursele centralei cu alti utilizatori cum se intampla in cazul centralei Hosted PBX.

ClickPhone poate livra unul mai multe numere de telefon, centrala avand un management separat pentru fiecare dintre acestea (ex: cine suna pe numarul X sa ajunga intr-un IVR, cine suna pe numarul Y sa ajunga intr-o coada de asteptare)
Dupa o discutie cu fiecare client analizam si identificam nevoile de comunicare, atat pentru apelurile primite cat si pentru cele efectuate. Administrarea centralei se realizeaza prin configurarea diferitelor module  intr-o interfata grafica web prietenoasa.

Avantaje
  • numar nelimitat de extensii/interioare accesul extensiilor in centrala se poate face atat cu IP fix cat si dinamic de oriunde din lume si cu orice echipament (soft sau hard) ce suporta protocolul SIP 2.0)
  • numar nelimitat de mesaje cu anunturi audio (announcements)
  • nivele nelimitate pentru IVR- Interactive Voice Response
  • numar nelimitat de cozi de asteptare (Queues) - cu personalizarea melodiei de asteptare sau onhold
  • numar nelimitat de conferinte
  • rutarea apelurilor in functie de orar / ziua apelului (Time conditions)
  • Canale simultane: 5 intrare + 5 iesire cu posibilitatea de upgrade/dawngrade lunar
  • Trimite notificari pe email cand un apel nu este preluat.
  • Inregistrarea apelurilor in functie de mai multe criterii (de intrare, de iesire, per extensie, per coada de asteptare, etc.) si descarcarea acestora printr-un cont FTP
  • Administrare telefon folosind coduri scurte:(black list, call forward, call waiting, do not disturb, follow me, parking, call recordings, voicemail, etc)
  • Follow-me pentru fiecare extensie (ex: suna 10 sec la birou, apoi 7 sec la biroul de acasa, apoi suna pe mobil si daca nu raspunde ajunge in mesageria vocala)
  • Mesagerie vocala individual pentru fiecare extensie cu posibilitatea personalizarii mesajelor cand nu este disponibil si nu raspunde, cand suna ocupat si adresele de email unde sa fie livrate mesajele
  • Posibilitatea administrarii telefonului folosind coduri scurte
  • Posibilitatea preluarii de la distanta a unui apel de pe alta extensie (ex. in acelasi birou daca vedem ca suna interiorul unui coleg si acesta nu este disponibil putem forma un cod si preluam apelul pe telefonul nostru fara a mai fi nevoie sa mergem la telefonul colegului)

Administrarea centralei poate fi facuta de o persoana cu drepturi in acest sens sau puteti da drepturi fiecarui utilizator sa-si configureze propria extensie.

  • Administrarea mesajelor vocale (inregistrare prin telefon, prin microfonul calculatorului, prin upload de pe calculator a unui fisier audio wav, mp3, etc.)
  • Adaugare noi extensii si mesagerii vocale
  • Modificare strategie de livrare a apelurilor in cozile de asteptare si setarea agentilor statici si dinamici
  • posibilitatea ascultarii/spionarii convorbirilor in timp real, vizualizarea apelurilor din cozile de asteptare, statusul extensiilor
  • Ascultare inregistrari apeluri, urmarire loguri.Modul complex rapoarte-CDR report- cu nivele de filtre, pe data, destinatie, extensie, durata etc. cu posibilitate de vizualizare sau export .csv, de unde puteti extrage informatii foarte utile: unde, cand, cine a sunatce s-a intamplat cu apelurile primite, cum au fost acestea tratate
Modul inteligenta artificiala

Inteligenta Artificiala. Recunoastere si procesare vocala in timp real.
Cu ajutorul acestui modul centrala poate ruta apelul in functie de optiunea vocala a apelantului, nu mai este nevoie de apasarea tastelor.

Exemplu de implemnetare clasic:
Ati sunat la Firma SRL va rugam apasati 1 pentru vanzari, 2 pentru service, 3 pentru departamentul contabilitate, 4 pentru administrativ

Exemplu de implementare folosind inteligenta artificiala:
Ati sunat la Firma SRL va rugam sa spuneti numele persoanei sau departamentul cu care doriti sa vorbiti


Oferim suport pentru inregistrarea in studiouri profesionale a mesajelor de intampinare. Apeleaza numarul 0310050030 pentru a asculta demo voci: feminina si masculina

Integrare cu baze de date externe; MySQL, HTTP, SugarCRM, miniCRM, Superfecta, OpenCNAM. Pentru apelurile de intrare centrala poate afisa numele apelantului. Puteti interconecta centrala telefonica cu CRM-ul sau ERP-ul generand scenarii de genul: cand clientul X a sunat, apelul se directioneaza automat catre agentul lui iar pe monitorul agentului deja apare situatia financiara la zi.

Integrare cu baze de date externe pentru a suna automat la o lista de numere de telefon, sau agentii dvs.pot suna cu un simplu click pe calculator.