Centrala telefonică ClickPBX

Statistici apeluri
Nu mai pierzi niciun client
  • Ai multiple apeluri în așteptare astfel încât numărul tău sa nu mai sune ocupat.
  • Ai statistici în timp real cu apeluri pierdute, în desfăşurare, în aşteptare
  • În baza statisticilor, optimizezi cozile de aşteptare şi regulile de preluare şi redirecţionare în funcţie de programul de lucru, operatori, număr de apeluri
  • Primeşti e-mail pentru fiecare apel pierdut
  • Folosești același număr de telefon pentru apeluri simultane astfel încât nu obligi clienții să te sune succesiv pe diferite numere, încercând să găsească un telefon disponibil.

Întâmpină-ţi clienții într-un mod profesionist

Îţi oferim 7 zile de test pentru a te convinge de calitatea serviciilor noastre.
Nu te costă nimic și nu vei mai pierde apeluri!.

Fii mobil, modern și eficient, de oriunde
Ești conectat la birou oriunde ai conexiune la Internet

Folosește numărul fix de telefon al firmei, direct de pe telefonul mobil (IOS, Android), desktopul sau laptopul tău, oriunde ai conexiune la Internet

Păstrează-ti identitatea firmei chiar și atunci când apelezi de pe mobil

Prin ClickPhone afișezi clienților numărul de telefon al companiei și atunci când ii contactezi de pe mobilul personal

Crește colaborarea şi eficientizează-ţi operatorii

Scalează și planifică personalul și programul în funcție de informațiile din rapoarte
Adaugă operatori care lucrează remote și permite-le angajaților să lucreze de acasă

Afişează nume client

Centrala preia datele apelantului din baza ta de date în funcţie de numărul de telefon

Apel direct din CRM

Apelul se iniţiază direct din CRM indiferent de tipul de aplicaţie folosită de operator

Deschide automat fişă client

La preluarea unui apel operatorul poate deschide fişa automat sau dintr-un click

Automatizări

Generează apeluri automate pentru notificări sau mesaje audio predefinite

Instalezi rapid, cu zero investiţii, 100% flexibilitate

  • Nu ai nevoie de cunostinte tehnice: stabilim impreuna scenariul de functionare al centralei (traseul apelului primit în timpul orelor de program, în afara orelor de program etc.), noi îl configuram
  • Administrarea centralei se face usor de catre tine prin intermediul interfetei web
  • Nu ai nevoie să investesti echipamente, vei primi de la noi un serviciu cu abonament lunar
  • Prin serviciul prepaid, plăteşti cât foloseşti: fără perioadă contractuală minimă
  • Nu trebuie să îți faci griji atunci când business-ul tău va crește pentru ca noi folosim infrastructura Cloud, ceea ce ne oferă avantajul scalării

Ne place să personalizam ofertele şi solutiile noastre. Indiferent de cerința specifică afacerii tale, vom găsi împreună soluția tehnică potrivită pentru a o implementa.
Îţi întâmpini clienţii într-un mod profesionist

CAll center Ştim cât este de greu până când obţii primii clienţi sau cat este de frustrant să ajungi la un volum atat de mare de apeluri incat să nu le mai poţi face fata.
De cate ori ti s-a intamplat chiar tie să vrei să contactezi o firma la un număr de telefon fix şi să nu reusesti?
Nu îţi raspunde nimeni sau suna ocupat?
În ultimii 15 ani am acumulat un know-how tehnologic unic, pe care ti-l punem la dispozîţie pentru a te ajuta să îţi construiesti un call center cu adevarat performant prin care să oferi cea mai buna experienta clientilor tai, să fii profesinist şi mereu disponibil.

Înregistrează convorbirile

Pentru a discuta cu operatorii cum pot îmbunătăți experiența clientului sau pentru a depăși potențialele neînțelegeri cu clienții.

Ești ușor de găsit: număr scurt sau Gold

Îţi oferim posibilitatea de a avea număr scurt. Oferim numere Gold sau Platinum din licențele noastre de telefonie
Îţi păstrezi numărul de telefon fix prin portarea acestuia în rețeaua ClickPhone

Inteligența Artificială

Clientii pot interactiona cu sistemul IVR prin recunoaștere vocală
"Ați sunat la Firma SRL. Spune-mi departamentul sau numele agentului pentru transfer".

Gestionează-ti apelurile nefinalizate

Vezi apelurile primite care nu au condus la o discuție cu clienții tai: toate apelurile primite în care clientul a sunat pe numărul tău şi nu a discutat cu un operator (a inchis în timpul mesajului de întâmpinare, în timpul ascultării mesajului din IVR (Interactive Voice Response) sau a celui din afara orelor de program, în așteptarea preluării de către un operator)
Vezi apelurile inițiate de către un operator în care clientul nu răspunde sau durata apelului este mai mica de 10 secunde (răspunde mesageria vocala a clientului)
Prioritizează apelurile nefinalizate în funcție de perioada şi context

Analizeaza şi planifica activitatea folosind rapoarte performante generate în timp real

Indicatori de performanta şi grafice dinamice pentru managementul modern al echipei de call center: analiza durata apeluri, trafic, incarcare la nivel de operator, apeluri nefinalizate, apeluri primite/ pierdute, număr de clienti în asteptare
Call Detail Records (listă detaliată a tuturor apelurilor primite şi efectuate, ora apelului, cat a asteptat clientul inainte de convorbirea cu operatoru, durata convorbirii, ascultarea convorbirii direct din browser)

Întâmpină-ţi clienții într-un mod personalizat, cu optiuni de "call back"

Mesajele vocale de întâmpinare sunt înregistrate într-un studio, sunt complet personalizabile, multi-language, ușor de configurat, disponibile atât în timpul orelor de program, cât şi în afara lor
Apel în așteptare cu music-on-hold
Clienții pot estima timpul de răspuns la un apel în funcție de numărul de ordine din coada de așteptare (ex: „Ești clientul numărul 7 în coada de așteptare”)
Clienții au opțiunea de a fi sunați înapoi atunci când trebuie să aștepte prea mult
Clienții au posibilitatea de a lăsa un mesaj vocal pentru a fi contactați ulterior

Dezvoltă-ţi echipa prin feedback continuu despre operatori şi servicii

Știi mereu operatorii care au nevoie cel mai mult de sprijin și instruire prin monitorizarea activității: cine vorbește, cu cine și de cât timp, cine este în pauză sau pe hold.
Intervenție în timp real fără ca interlocutorul să te audă: poți asculta în timp real apelurile, îi poți șopti agentului pentru a-l ajuta sau poți intra în conferință cu clientul.
Asculți înregistrările convorbirilor pentru a discuta cu operatorii cum pot îmbunătăți experiența clientului sau pentru a soluționa eventualele neînțelegeri cu clienții.

ClickPBX 3

15 € / lună

  • 3 conturi operator
  • 6 apeluri simultane: 3 in + 3 out
  • 1000 minute incluse către toate reţelele fixe şi mobile din România
  • înregistrare convorbiri telefonice
  • anunţuri vocale nelimitate
  • cozi aşteptare nelimitate
  • IVR-uri nelimitate
  • rapoarte şi statistici
  • un număr de fix, public
  • numere suplimentare de intrare
  • maşină virtuală dedicată
  • posibilitate transcript și analiză apel
  • integrare API
  • administrare apeluri nefinalizate
  • subconturi management web

ClickPBX 20

44 € / lună

  • număr nelimitat de operatori
  • 20 apeluri simultane: 10 in+10 out
  • 1500 minute incluse către toate reţelele fixe şi mobile din România
  • înregistrare convorbiri telefonice
  • anunţuri vocale nelimitate
  • cozi aşteptare nelimitate
  • IVR-uri nelimitate
  • rapoarte şi statistici
  • un număr de fix, public
  • posibilitate adăugare numere publice
  • maşină virtuală dedicată
  • posibilitate transcript și analiză apel
  • integrare API
  • administrare apeluri nefinalizate
  • subconturi management web

Trei pasi simpli

Plătești cât folosești: fără perioadă contractuală minimă.
Cum începem?

Stabilim soluția care ţi se potrivește

Contactează-ne pentru a stabili împreună necesitățile tale și a te îndruma către soluția optimă, în baza experienței noastre.

Noi instalăm şi configurăm centrala

Noi configurăm scenariile stabilite. Primești credenţialele de conectare la centrală, se configurează operatorii.

Scurt training şi poți începe!

Oferim un scurt training despre opțiunile soluției alese şi începi să te bucuri de beneficiile centralei.