Cum să devii clientul nostru

Apelurile primite pe numărul tău ClickPhone sunt gratuite şi nelimitate la toate tipurile de abonament.
Minutele incluse în abonament se pot folosi pentru apelarea numerelor din reţelelor fixe şi mobile din România şi sunt valabile până la sfârşitul lunii curente. Minutele nefolosite nu se reporteză în luna următoare.

Vă rugăm să completaţi corect şi complet următoarele câmpuri: denumire firmă, adresa locaţei unde va fi folosit serviciul de voce, adresa de e-mail pentru autentificare şi notificare din platformă, număr de telefon de contact.

Atât informaţiile pe care le obţinem de la dvs., cât şi informaţiile pe care le culegem când vă conectaţi pe siteul ClickPhone.ro, le tratăm ca pe informaţii cu caracter personal.

Află ce INFORMAŢII COLECTĂM

Folosim informaţiile pe care le culegem din toate serviciile noastre pentru a oferi, a administra, a proteja si a îmbunătăţi serviciile noastre precum şi pentru a dezvolta altele noi.
Deasemenea, folosim aceste informaţii pentru a vă transmite informaţii vitale funcţionării continue şi în siguranţă a serviciilor de telefonie oferite:

  • notificare pe email cu privire la apelurile la care nu ai raspuns când eşti sunat pe numărul ClickPhone
  • notificare pe email cu mesajele vocale în format audio lăsate pe numărul ClickPhone
  • notificare pe email când creditul ClickPhone devine insuficient
Află mai multe despre POLITICA NOASTRĂ DE CONFIDENŢIALITATE

Datoria noastră este să explicăm clar ce informaţii colectăm, astfel încât să puteţi lua decizii bine informate referitor la modul în care acestea sunt utilizate. Aveţi următoarele drepturi:

  • Dreptul la informare – puteţi solicita informaţii privind activităţile de prelucrare a datelor tale personale
  • Dreptul la rectificare – puteţi să vizualizaţi si să modificaţi informatiile asociate contului dvs.
Află mai multe despre TRANSPARENŢA ŞI DREPTURILE PERSOANEI VIZATE

Depunem eforturi pentru a proteja utilizatorii noştri împotriva accesului neautorizat a dezvăluirii ori distrugerii neautorizate a informaţiilor pe care le detinem.

Află mai multe despre SECURITATEA INFORMAŢIILOR

Nu trimitem informatiile personale unor companii, organizaţii şi persoane din afara Caro Network SRL, decât:

  • în cazul desemnării de către dvs. a unei terţe părti în vederea integrării serviciilor noastre cu serviciile oferite de terţa parte.
  • din motive legale pentru raportări şi declaraţii financiar-contabile care trebuiesc verificate şi vizate de expert contabil autorizat. Persoana imputernicită - expert contabil autorizat CECCAR

Informaţiile complete despre modul cum Caro Network SRL îndeplineşte cerintele Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal le găsiti aici.

Am citit şi sunt de acord cu termenii si condiţiile acestui serviciu de telefonie, cu prevederile Contractului la distanță privind Furnizarea serviciului de centrala telefonică și Acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Am citit şi îmi DAU ACORDUL pentru prelucrearea datelor mele cu caracter personal aşa cum este prevăzut in CAP. 1 CE DATE COLECTĂM
Am citit şi îmi DAU ACORDUL pentru primirea de informaţii vitale funcţionarii continue şi in siguranţă a serviciilor de telefonie oferite aşa cum este prevăzut in CAP. 2 POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE