Call Center

Call Center Solutia de Call Center oferita de ClickPhone permite implementarea unui contact center virtual, gazduit in datacenter si avand asigurata funcionarea in regim 24/7 astfel incat clientilor nostri la ramane sa se ocupe doar de operarea acestui Call Center.

Un avantaj remarcabil este reprezentat de faptul ca agentii dvs. pot lucra de oriunde - acasa, sediu, locatii distante - fiind monitorizati permanent ca si cum s-ar afla langa dvs.

Hosted PBX pentru Call Center este o alegere inteligenta a unei solutii expandabile si mai ales cost-effective pentru necesitatile dvs. de comunicatii telefonice. Este un sistem externalizat prin care firma dumneavoastra are la dispozitie toate functionalitatile de comunicatii, lasand activitatile de rutina si toate bataile de cap inerente in seama celor care cu asta se ocupa, dumneavoastra ocupandu-va cu ceea ce faceti mai bine. Avand astfel propriul sistem telefonic gazduit la distanta de catre echipamentele noastre de comunicatii, la standarde de ultima clasa, afacerea dvs. beneficiaza de o calitate fara rival a comunicatiilor, de profesionalism si de un plus de valoare.

Avantaje

Posibilitatea conectarii pe un trunk SIP cu propria centrala telefonica (Asterisk. Elastix, ViciDial, Trixbox, FreePBX etc.)

Posibilitatea efectuarii unui numar de pana la 60 de apeluri simultane outboud si inbound CDR in timp real

Posibilitatea restrictionarii apelurilor catre anumite destinatii