Centrala virtuală Hosted PBX


Private Branch Exchange (PBX) prin Voice over IP (VoIP) este un serviciu care le oferă utilizatorilor o reţea VOIP, “virtuală” privată.

Hosted PBX este o centrală telefonică IP gazduită pe serverele noastre cu numerotatie proprie,  la client aflându-se numai terminalele (extensiile/telefoanele).

Toţi utilizatorii care împart acelaşi PBX se pot apela între ei ca şi când ar vorbi într-o reţea proprie.
Centrala Hosted PBX  permite scăderea costurilor apelurilor internaţionale, mobilitatea utilizatorilor, compatibilitate cu alte aplicaţii şi servicii, oferă o eficientizare a costurilor şi o gamă mai largă de opţiuni faţă de PBX-urile tradiţionale. Principalul avantaj al acestei solutii este scalabilitatea, puteti adauga oricand extensii in functie de nevoile dvs. Un alt mare avantaj este mobilitatea, puteti fi apelat pe terminalul VoIP conectat la internet acasă, la birou sau oriunde v-aţi afla.

Prin intermediul interfetei web a serviciului de PBX Virtual vă puteţi creea singuri extensiile (interioarele), puteţi configura meniul Interactiv de Raspuns Vocal (IVR), puteţi înregistra mesajele de întampinare ale IVR, puteţi accesa în timp real logurile apelurilor primite şi efectuate de toate extensiile şi multe alte facilităţi: Apel în Aşteptare, Redirecţionare Apel, Transfer Apel.

În exemplul de mai sus am prezentat o companie cu 2 filiale în locatii geografice diferite. Toate extensiile se pot apela între ele gratuit ca şi cum ar fi în aceeaşi clădire, indiferent de locaţia geografică. Extensiile se pot instala pe Telefoane IP, pe adaptoare VoIP, pe PC, pe telefoanele mobile smart. Apelurile pot fi transferate sau trimise direct către extensii, pe orice telefon IP din orice locaţie, ca şi când persoanele s-ar afla în acelaşi birou.

Interactive Voice Response - IVR este o opţiune suplimentară a PBX-ului Virtual şi repezintă un instrument puternic şi flexibil pentru administrarea apelurilor primite. Această opţiune permite filtrarea apelurilor şi directionarea lor către departamentele sau personele corespunzătoare prin interacţiunea cu apelantul.

Queue - Coada de aşteptare este foarte utilă celor ce primesc mai multe apeluri simultan şi operatorii sunt ocupaţi cu tratarea altor apeluri.
Serviciu queue (coadă) vă permite personalizarea centralei:

  • Personalizarea mesajului de întampinare - mesaj difuzat la primirea unui apel
    Ex. Ati sunat la firma SRL. Vă rugăm aşteptaţi până ce veţi preluat de un operator
  • Personalizarea mesajului de aşteptare în coada - mesaj difuzat la un interval de timp prestabilit cât clientul aşteaptă preluarea apelului de un operator
    Ex. Ne pare rau dar toţi operatorii noştri sunt ocupaţi în acest moment , vă rugăm aşteptaţi pentru a vă păstra prioritatea în preluarea apelului
  • Personalizarea mesajului de întâmpinare pentru orele din afara programului - mesaj difuzat în afara orelor de lucru
Ex. Vă mulţumim ca ne-aţi apelat dar programul nostru de lucru este de luni pâna vineri între orele 9-18

IVR

Pentru detalii despre Hosted PBX puteti descarca prezentarea in format PDF


Optiune
Hosted
PBX3
Hosted
PBX3Q
Hosted
PBX5Q
Numere interioare/extensii 5 5 10
Rutare apel în functie de ORAR da da da
Coadă asteptare / music on hold nu 1 1
IVR - Interactive voice response da da da
Număr apeluri de intrare simultane 2 4 5
Înregistrare convorbiri telefonice nu nu nu
Integrare cu CRM/WEB nu nu nu
Încarcare fişiere mesaje vocale nu nu nu
CDR - lista apelurilor intrare/ieşire da da da
Statistici şi rapoarte nu nu nu
Numere telefon publice 1 1 1
Scenarii diferite în functie de numar nu nu nu
Integrare Inteligenţă artificială nu nu nu