Hosted PBX

Private Branch Exchange (PBX) prin Voice over IP (VoIP) este un serviciu care le oferă utilizatorilor o reţea VOIP, “virtuală” privată care rulează prin intermediul internetului.

Hosted PBX este o centrala telefonica IP cu trunchiuri si extensii IP gazduita de ClickPhone inclusiv trunchiurile telefonice exterioare, cu numerotatie proprie si Caller ID,  la client aflandu-se numai terminalele (extensiile sau telefoanele).

Toţi utilizatorii care împart acelaşi PBX se pot apela între ei ca şi când ar vorbi într-o reţea cu totul privată, ca si cum ati fi conectati la o centrala privata.
Centrala Hosted PBX  permite scăderea costurilor apelurilor internaţionale, mobilitatea utilizatorilor, compatibilitate cu alte aplicaţii şi servicii, şi oferă o eficientizare a costurilor şi o gamă mai largă de opţiuni faţă de PBX-urile tradiţionale. Principalul avantaj al acestei solutii este scalabilitatea, puteti adauga oricand extensii in functie de nevoile dvs. Un alt mare avantaj este mobilitatea, puteti fi apelat pe terminalul VoIP conectat la internet acasa, la birou sau oriunde in lune v-ati afla.

Prin intermediul interfetei web a serviciului de PBX Virtual va puteti creea singuri extensiile (interioarele), puteti configura meniul Interactiv de Raspuns Vocal (IVR), puteti inregistra mesajele de intampinare ale IVR, puteti accesa in timp real logurile apelurilor primite si efectuate de toate extensiile si multe alte facilitati: Apel în Aşteptare, Redirecţionare Apel, Transfer Apel.

In exemplul de mai sus am prezentat o companie cu 2 filiale in locatii geografice diferite. Toate extensiile se pot apela intre ele gratuit ca si cum ar fi in aceeasi cladire, indiferent de locatia geografica. Extensiile se pot instala pe Telefoane IP, pe adaptoare VoIP, pe PC, pe telefoanele mobile smart. Apelurile pot fi transferate sau trimise direct către extensii, pe orice telefon IP din orice locaţie, ca şi când persoanele s-ar afla în acelaşi birou.

Interactive Voice Response - IVR este o opţiune suplimentară a PBX-ului Virtual şi repezintă un instrument puternic şi flexibil pentru administrarea apelurilor primite. Aceasta optiune permite filtrarea apelurilor si directionarea lor catre departamentele sau personele corespunzătoare prin interacţiunea cu apelantul.

Queue - Coada de asteptare este foarte utila celor ce primesc mai multe apeluri simultan si operatorii sunt ocupati cu alte apeluri.
Serviciu queue (coada) va permite personalizarea centralei:

  • Personalizarea mesajului de intampinare - mesaj difuzat la primirea unui apel
    Ex. Ati sunat la firma SRL. Va rugam asteptati pana ce veti preluat de un operator
  • Personalizarea mesajului de asteptare in coada - mesaj difuzat la un interval de timp prestabilit cat clientul asteapta preluarea apelului de un operator
    Ex. Ne pare rau dar toti operatorii nostri sunt ocupati in acest moment , va rugam asteptati pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului
  • Personalizarea mesajului de intampinare pentru orele din afara programului - mesaj difuzat in afara orelor de lucru
    Ex. Va multumim ca ne-ati apelat dar programul nostru de lucru este de luni pana vineri intre orele 9-18
  • Definirea programului de lucru a centralei pe zile si ore
  • Personalizarea melodiei de asteptare (OnHOLD si QUEUE)
  • Conectarea in coada a agentilor statici si/sau dinamici
  • Setarea timpului de asteptare in coada a unui apelant
  • Setarea numarului maxim de apelanti care pot astepta in coada
  • Setarea strategiei de apelare a agentilor:
    • A) suna la toti agentii disponibili pana ce unul raspunde
    • B) suna intai agentul care apreluat cel mai devreme ultimul apel
    • C) suna agentul care a preluat cele mai putine apeluri
    • D) suna un agent aleator
    • E) suna aleator cu memorie - retinem unde am ramas cand s-a preluat ultimul apel

IVR

Pentru detalii despre Hosted PBX puteti descarca prezentarea in format PDF

  Hosted
PBX3
Hosted
PBX5
Hosted
PBX7
Hosted
PBX3Q
Hosted
PBX5Q
Hosted
PBX7Q
*Custom
PBX
Numere interioare/extensii 5 10 20 5 10 20 nelimitat
Rutare apel in functie de ORAR da da da da da da da
Cozi asteptare - - - 1 1 1 nelimitat
IVR - Interactive voice response da da da da da da da
Apeluri de intrare simultane 2 3 4 4 5 6 10
Inregistrare convorbiri telefonice - - - - - - da
Integrare cu CRM/WEB - - - - - - da
Incarcare fisiere mesaje vocale - - - - - - da
CDR - lista apelurilor intrare/iesire da da da da da da da
Statistici si rapoarte - - - - - - da
Monitorizare apeluri in timp real - - - - - - da
Abonament lunar 3 euro 5 euro 7 euro 7 euro 10 euro 14 euro 25 euro

Preturile nu includ TVA
* Pachet ce presupune instalarea unei centrale dedicate (VPS cu Asterisk si FreePBX) ce permite integrarea cu diferite CRM -uri si configurarea totala a centralei in functie de necesitati. Taxa de instalare si configurare basic centrala CUSTOM PBX 50 euro + TVA.
Click aici pentru mai multe detalii despre Custom PBX

Click aici daca vrei mai multe detalii si te sunam noi

De ce ClickPhone?

GRATIS primesti numar de Romania
GRATIS pentru apelurile primite
GRATIS in reteaua ClickPhone
GRATIS cand esti in roaming

Testati gratuit timp de 10 zile calitatea HD a convorbirilor ClickPhone!
Puteti primi oricate apeluri doriti.
Nu puteti suna daca nu aveti credit.
Dupa 10 zile, daca doriti sa pastrati numarul e suficient sa reincarcati cu 5 euro (valabil 1 an, echiv. a 500 de minute de convorbiri in retelele fixe din Romania sau in Italia/Germania/Franta/UK etc).

Cum functioneaza

Vreau cont

Suna acum prin ClickPhone!

1. Creeaza-ti un cont nou
2. Conecteaza-te in contul tau
3. Instaleaza-ti telefonul
4. Cumpara credit
5. Suna la cele mai mici tarife

Verifica rapid tariful ClickPhone

Fan Facebook?

facebook Creeaza un cont nou folosind
profilul tau de Facebook

Ce parere au clientii nostri?

  • Anonim
    serviciu excelent. raspuns foarte rapid (cateva minute) la intrebari. highly recommended!
  • Alexandru Pavel
    metoda de plata cu cardul este sigura (3d secure)si rapida. exista toate informatiile necesare tranzactiei.
  • Anonim
    site-ul este user-friendly. imi place foarte mult serviciul de asistenta. este extrem de folositor daca esti logat pe site. mi-ar fi placut sa exsite si varianta in limba engleza a site-ului.
  • Ciprian Logofatu
    chiar daca este un serviciu online cei de la clickphone au raspuns prompt si am concretizat relativ usor.
  • COSTEL GIURGIU
    am fost placut impresionat de disponibilitatea echipei click phone in rezolvarea problemelor de conectare. este o echipa ok.
  • Anonim
  • Ovidiu Volosciuc
    faptul ca am putut afla care este tariful exact apeland un anumit numar
Visa MasterCardPayPalBanca Transilvania 24 onlineBCR Online Zebra PayQIWI
Afiseaza mesaj